Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

(*_*) story mory di hospital (*_*)

yuhuu
lame suda tak update blog nih kan..
korang nak bace ke tak korang punye pasal la k..
aku juz nak luahkan ape yg bermain difikiran n terbuku di hati nih..
oke lets start..

tepat jam 6.40 pg bersamaan 23februari2011 kot , tibalah aku di KOMPLEKS RAWATAN HARIAN...ouh nih tempat baru untuk buat operation..
sekarang dah tak buat operation kat hospital yg menyeramkan tuh..

tepat jam 7.00pg pintu bilik ape ntah terbukak..so org yg nak wat operation smua msok situ cox ade wad kecik kat situ..dgn cool nye aku pon g daftar n ikut je ape nurse tuh suwoh..
eh nape aku xde tag name ek?
dgn bangge g la mintak nurse tuh tag name aku..
jeles la org len ade aku xde klan..

tepat jam 8.30 kot , ade nurse panggil name aku..
nih mesti nak suh ak get ready msok operation..dye bg baju utk salin..
eh mane plak mak aku nih..haha mak ak otw g tandas , ak jerit je dr jauh cox ak da nak msuk tukar baju..siap tukar baju mak aku suh snap pic penyakitku tuh sebelum di buang..
ak mane nampak , so nurse yg cantik + baik hati tuh tlg snap kan..

jalan kaki pegi bilik operation..dijemput oleh sorg nurse yg btugas kat bilik operation..
baring atas katil kat wad operation..ditolak masuk ke bilik operation..
alhamdulillah aku still cool waktu tuh..
Dr cucuk tangan utk msuk air pon x sakit sgt..so , aku x kesah la nak tgk dye buat keje..
huishhh penuh tul bilik operation tuh..ade plak Dr laki..dah la aku tgh menyeksi waktu tuh..
Dr bius tuh pon injek la 2 botol syringe kat tmpt air tuh..
so , aku pon x soda la..

ntah beberape jam lepas tuh aku dikejutkan..kaco aku ngah tido tul deme nih..
kpale dah la pening..mate berat jew nak bukak..
then aku tido balik kot..

sedo2 je aku dah ade kat wad sementara dlm blik operation..
wad nih utk org yg baru lepas operation menstabilkan keadaan dye yg bru lepas gian bius..
hehehe
adoiyai , banyak nye wayar yg berselirat kat badan , tangan , n hidung ku..
susahnye aku nak bernafas..eh kat ats bdn ak tuh ade heater kot..
utk panaskan suhu badan ku yg klesejukan kene air-cond kot..
ade plak nurse ke Dr ke pompuan mude yg men ngan bnd tuh..kome ingt kat KFC ke bole keringkan tangan kat situ..

dah brape minit aku sedar kat situ , aku jadi x mo diam..
aku konfius same ade aku nak tido balik ke trus bjage..
da la susah nak nafas cox ade wayar kat hidung..
aku pon membebel la sorang2..
x sangke plak ade abang hensem kat kaunter berdekatan tuh prasaan..
dye pon dekat padaku..
kpale aku nih ngah bewrong..bole plak ajak aku sembang...
x lame lepas tuh dye cabut kan wayar kat badan ku except kat tangan..
bile dye pegang tangan aku lame2 kan , rase macam terkena current plak..
rase nak balas balik genggaman tangan dye..
hehe so sweet..

dye tolak aku ke pintu keluar utk tukar katil n tukar wad..
tata abg sweet...
eh mak aku n adik aku ade kat pintu luar tuh..bubye je dr dlm..
pas 2 katil di tolak msuk wad asal ku td..
dgn pantas nurse2 nih buat keje tukar baju aku..
aku mintak la mak aku fon..
mak oi , dah pukul 11.30+..
lame nye operation..

time to rest..
bising nye , cam ne la aku nak tido..
masalah nye nurse yg sembang kuat2...x prihatin tul la..
ayah aku datang melawat aku kejap..
tekak ku sungguh perit..
nasib bek x muntah time mnum air..

kul 2 plak nurse dtg cabut wayar air kat tangan..
dye suh g tandas..huh mmg patut pon..brape jam aku x ke tandas..
kul 3 lebey kot Dr yg check ak ary slase tuh dtg utk confirm kan aku dah sht..
then cepat2 aku tukar baju..excited terlebey nak balik..
kuar je dr tukar baju nurse kate x bole balik lagi..
aloooooooooooo
dye kate kene tunggu Dr bius plak..
wahh lame nye tunggu Dr bius..
kul 4.30 kot aku dah bole balik...
yeahhh kelam kabut aku cabot...hheeheh

miss abg sweet kat hospital tuh..tapi aku x ingat muke dye la..
PUTERA PERASAN langsung x amik berat pasal aku walopon aku bg tau dye aku nak operation
PUTERA MUMMY caring jugak la walopun lepas operatioon baru dye tau..
tp aku kan dah post kat FB aku..
**pic nanti aku upload k..now card reader rosak la..

dunia fantasi ini milik kyla

No comments: