Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

i HATE him


yuhuu ,
gua bawu lepas banjir...

mane tak nye , bile gua anta mkol dye x layan . bile gua anta msg dye x balas . gua anta chat pon dye x balas . sakit la tangkai hati gua macam nie . lu kalo x mo gua kaco lu , lu jangan la anta msg kat gua . lu macam beri harapan palsu jew .

semalam gua msg lu suh wish besday adik gua , lu x kol pon . lu kate dye adik kesayangan a.k.a awek lu . gua jugak la yg kene kol lu bagi lu cakap dengan dye .

lu ape hal ha ? setiap kali gua niat dalam hati gua nak lupekan lu dari hidup gua , setiap kali tu jugak lu menyebok nak kaco gua . gua dah x larat nak main tarik tali ngan lu nie .

asal gua on FB je gua nampak muke lu , gua capek la...
jangan la mainkan perasaan gua . kalo lu x nak lu bla la .
gua cube sdaye upaye lupekan muke lu yg agak hensem 2...

dunia fantasi ini milik kyla

No comments: