Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

si CILIK nakal

sharifah alisha nama diberi..
dilahirkan pada 15march2007..
dye la penyeri , dye la penyembuh , dye la yg menyakitkan hati...
satu2 nya adik ku..

sejak genap 4 tahun nie , perangai dye betul2 menyakitkan hati..rase nak rotan je dye nie..hurmm aku memang seorang kakak yg kejam..ape bole buat..slame 14 tahun aku menjadi anak bongsu , tibe2 dye muncul dlm hidup kami..sekelip mate semuanya berubah..mungkin aku tidak lagi seorang anak manja..sepenuh perhatian diberikan padanya..ehat about me? take care of myself is enough..memang tipu la kalo aku x jeles ngan budak nie..tapi dye tetap adik aku..sayang dye kew x?? adik tetap adik , sayang tetap sayang..tapi sayang kalo dye x nakal la k..sejak menjadi penganggur terhormat nie aku kerja ngan dye..kejenye mengutip duit syiling dr abah kami..sepulangnya abah dr keja , dye akan bg duit syiling pd adik..sbgai kakak yg mate duitan akn mintak dye duit beso a.k.a syiling 50sen la...dah hampir penuh tong jacker aku...thanx adik...kami adik bradik yg agak rock ckit , dye panggil aku "ila" jew...no kakak k..kawan aku pun tegur , tapi relax la..kami memang rock...

serius aku slalu gak blasah budak nie smapi nangis n merah2..huh kuat jugak tgn ku..bile aku pukul dye mst tgn aku rse pedih..mesti kuat kan..tapi salah dye jugak , sape suruh x mo diam mcm monyet..aku dah bg byk warning dye x mo dengar..padan la muke..i memang kejam , so what???

please jangan nakal lagi kalo x nak kene penampo thailand aku...

dunia fantasi ini milik kyla

No comments: