Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

carta hati episode akhir

Saya nak setle kan semuanya tentang awak hari nie jugak..sampai bile nak tangguh2 lagi kan…buat sakit hati je tangguh lame2…

Description: Ar Key La

Ar Key La

byk bnd sy blaja dr awak..awak baik sgt smp sy x tahu nape sy x bole pilih laki yg lebih baik dr awak..honestly sy x penah syg laki lain selama sy syg awak..hampir stahun kan smua nie...tp ingat lah , 1 hari nanti bile ade pompuan suke kat awak jgn bg dye harapan palsu, jgn pggl dye sayang kalo awak x sayang dye , jgn fikir mase depan dgn dye kalo awak belom nak serius dgn dye..n kalo awak rase pompuan 2 jodoh awak , trime dye seadanya , jg hati dye , care about her n jgn nak ego sgt...xde ape yg awak dpt kalo awak ego n kemungkinan awak akan terlepas dye..1 more thing , ingat hati n prasaan pompuan lebuh lembut dr laki...

Description: Setuluzz Ezzy

Setuluzz Ezzy

for you: when we learn we have smart ... when we are intelligent people will see .... same as love. when we love we must caring ... love means loyalty and sacrifice ... pardon for now, I do not like love ... let friends ... right first mate let me say that I specify my mate .... I never for one hope ... if there is better than mine .... go do not look back .... for my advice to you: when you study for the full ... bercinta sekarang itu bukan macam dulu..... saya bukan jenis lelaki yang nak 24 jam/7 hari seminggu dan 365 tel n mesej ... saya suka perempuan yang boleh berdikari bila saya tiada dia boleh hidup... maaf saya cakap yer.. bukannyer saya tak suka orang tel or mesej setakat jarang2 saya suka... bila hari2 saya rimas.. saya tak suka hp ..... ingat utamakan keluarga bukan kawan2 or bF.... bila kita susah kita akan pulang kepada keluarga.... cinta itu kadang kala ok kadang kala membuatkan seseorg itu muak.... serius saya cakap buat apa nak serius hidup ini kena bahagia dan ingat tuahn .... dan yakinlah jodoh itu ditangan tuhan...dia yang berhak... kita berusaha yang pasti ketentuannya.... belajarlah bersungguh-sungguh... saya bukan org yg sombong but saya need ruang untuk berehat....

Description: Ar Key La

Ar Key La

betul cakap org , walaupon kite ade chemistry x semestinya kita akan bersama...tapi saya x paham nape awak kene buat smua tuh kat saye?nape awak kene panggil saya sayang , nape awak kene sembang pasal future kite , nape awak kene post lgu2 cintan utk saya..kalo awak x serius x kan awak sanggup pot lagu cinta tuh n tag name saya..mesti ape awak fikir ape kawan2 awak kat fb akan anggap..k.noni pon ckp mcm kite ade apa2 kan...perlu ke semua tuh kalo awak nak kite kawan...perlu ke awak buat smua tuh kalo awak x nak bercnta skrg nie???serius saya x paham..hurmm saya lupe yg saya masih kanak2 utk berbanding dgn awak..like usual , nape stiap kali saya nak benci awak , stiap kali tu la awak muncul dlm hidup saya..sory sebab saya x penah nak paham awak , n saya slalu ggu mase rehat awak..thnx sebab awak da bhgiakan hidup saya , awak bazirkan mase awk utk saya , thnx sebab awak jujur skrg sbb saya da lame sedar tntg semua nie sebab tuh saya cakap nie pluang terakhir awak bole sakitkan hati saya...huh btapa bodoh n butanya saya kan..its ok..hope saya x kan nangis lagi sebab saya da slalu nangis utk awak..ngade2 kan saya..mungkin kite memang x sesuai..saya xde ciri yg awak nak n awak xde ciri yg saya nak kan..what ever..kite still kawan kan...

Description: Setuluzz Ezzy

Setuluzz Ezzy

life not easy.....

Description: Ar Key La

Ar Key La

nape la beban kan semua nieeeeeee

Description: Setuluzz Ezzy

Setuluzz Ezzy

before that saya dah cakap bercinta kemudian ...kecapilah impian.... jangan bazirkan masa dan wang ringgit.... serius saya cakap cinta tanpa duit adalah ibarat nasik tanpa kuah..... bila u hidup senang semua org akan nampak..... serius saya cakap .... maaf la... saya bukan suka nak nangis ker apa.... pada saya biar Allah tentukan..... sesiapa pun saya panggil sayang dan pada adik saya pun sekali...perkataan sayang bukan untuk seorang ianya untuk ramai.... awak sayang mak,ayah,adik,abg n kakak... so perkataan sayang itu adalah untuk SEMUA....buat apa kita nak benci org.... kalau kita sayang org Allah pasti sayang kita...ingat... study hard be yourself.... get gut cgpa 3.5 upper.... we are still prennnnnnn... have a nice day... ;)Description: ;)

Description: Ar Key La

Ar Key La

insyallah B-)Description: B-)

Description: Ar Key La

Ar Key La

tapi dgn smua org ke awak bole sembang pasal future..hehhehhe

Description: Setuluzz Ezzy

Setuluzz Ezzy

YER SEMUA....HAHAHA

Description: Ar Key La

Ar Key La

OMG ade jugak org macam nie..terperanjat boboy

**nape lepas smua luahan dah dibuat saya rase nak gelak je..xde rase nak nangis pon..tap jantung n hati saya cakap dyorg tgh lemah sangat..saya x tau nape..eh awak suke x pic carta hati yg saya buat ary 2??awak like…yeahhh…eh betol cakap awak saya sedang giler sekarang nie…gilet uh kan normal utk saya…

Saya ade post sesuatu n awak komen..da lame rasenye awak x komen status saya..sejak kita jadi “kawan” nie baru la awak komen..saya reply “thnx uncle”..nape uncle ek??pas 2 adik angkat saya komen..saya reply “thnx sayang”..awak like bnde tuh..hahaha saya saje je…

Sekarang saya da faham n anggap antara kita hanya “kawan” je kan…saya da buat FB baru supaya saya dapat lupakan awak..sory awak saya terpaksa buang awak dari hati saya utk kebaikan kita bersama..saya da malas nak fikir tentang FB sebab dari situ kita bermula n disitu kita berakhir…

Insyallah 1 hari nanti kalo ade jodoh pasti kita bersama…ingat pesan saya bile awak da jupa jodoh awak nanti ek..thnx sebab jadi pakwe saya dalam khayalan saya..nie kate2 terakhir saya sebab no more carta hati…andai kate saya gile 1 hari nanti , awak paham2 je la nape..andai kate saya buta 1 hari nanti , awak paham2 je la nape..saya harap sangat yg saya x jumpa awak lepas nie sebab saya x pandai berpura2 bahagia…

END OF CARTA HATI !!!


dunia fantasi ini milik kyla

No comments: