Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

hati sakit mulut tersenyum

yuhuu ,
ary nie ila bissy sangat..
cian kan..
now baru jew setle tengok tv cite SUDU & GARFU...best la...lebey kurang cite MASAM2 MANIS jugax la..tapi i like..nie version moden punye...

tanpa tak dirancang , aku balik kampong kat air kuning...
walopun tuh bukan la kampong halaman ku yang sebonar sebab aku udah tiada kampong..
cedey kan..batax tul takde kampong...

sedang aku sodap2 menikmati ayam masak merah , ade pulak lembaga berbaju pink macam aku jugax sampai kat kampong ak tuh..serasi kan kitorg..dari jauh ku lihat , macam ku konal jo mamat sowang nih sapo lagi kalo bukan si PUTERA PERASAAN tuh..
dengan kolamnyo aku copat2 cabut ke dapur basuh tangan sebab dah habis makan walopun aku tak habis lagi menikmati ayam masak merah tuh..rugi woo...
waaa berflower-flower jantung ku menatap matenye...jantung ku berdegup kencang , dag dig dug dug ge dug ge dug..aih , dah macam bunyi jantung dalam cito 2hati 1 jiwo jo..

alang2 dye ade kat situ aku nak la ngadu kat dye pasal PUTERA MUMMY..
baru jo aku aku sebut name PUTERA MUMMY dah mamat nie melancarkan perang kat aku..
aku tak bersalah..aku mangse teraniaya..habis 1 rumah dye buat kecoh pasal aku ngan PUTERA MUMMY..ade plak yg kate aku ngan PUTERA MUMMY nak btunang..ouchh pedih sungguh ayat itu..

dgn mrajuk nye aku membawa diri lepak sorg2 kat dapur..
sebenarnye aku kepanasan + peyut aku mulai banyak kerenah...
walopun aku melepak a.k.a merajuk kat belakang tuh , dye tetap melepaskan bom air kat aku..bahagia rasenye saat itu
walopun hatiku kau sakiti dengan menjodohkan aku dengan PUTERA MUMMY...

**aku bermonolog dalaman , nape la mamat nie suke cari pasal ngan aku..dgn sorg kakak yg pkai bju pink jugax yg kebetulan kat umah tuh oke jew pon..lu saje je cari pasal ngan gua..
padan muke lu terima cakaran kuntilanak + cubitan pontianak + tumbukan anak2 dr gua..adik gua pon tarak guna juga pegi komplot dgn dye pegi tarik rambut gua..

walau sesakit mane hati ini dengan gurauan mu yg seberapa lembut , aku amat bahagia dapat ketemu kamu..ntah bile taun lagi kan kite bole jumpa..ntah bile taun la ko nk lafazkan i lap u kat aku..mimpi jo la..x po , aku sayang ekau sementaro nie..hehe

dunia fantasi ini milik kyla

2 comments: