Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

WANIta yanG menCiNtaimu


  • WANITA YANG MENCINTAIMU

    kemarin kau putuskan mengakhiri kisah ini
    tak urung kupikirkan apa salahku padamudan ku tak mengerti dengan alasan yang kau beri
    karna mereka yang tak merestui
    pernah ku mencoba kan kuminta kepastianmu
    namun takut kau menganggapku mengemis cintamu
    bila ku teruskan pastinya kau kan tetap bertahan
    takkan berubah keyakinan hati dan cintamu
    ooohhh…reff:
    perasaanku yang terlanjur sudah
    tersimpan dalam hatikutak begitu saja dapat terhapuskanmeski kau dengan mudahnya
    dapat pengganti diriku
    bisakah kau menghargai sedikit perasaanku
    tak terhitung hari kau tak sendiri lagi...
    s’bagai seorang wanita yang pernah mencintaimu
    harusnya kau tahu betapa hancurnya hatiku
    biar ku mencoba kan ku terima keadaannya
    bila ternyata kau bahagia tlah berdua dengannya
    hooo..ooo…
    repeat reff 2x


    now i tengah melepakkan diri i sendiri kat bilik tv...

    btw , best tau lagu kat atas tuh..

    i tujukan lagu tuh khas utk my scandal...

    harap sangat awak faham yang saya sangat sayang awak tapi hati saya sekarang terpaksa tinggalkan awak atas sebab2 terten

    tu...


    sebab-sebabnya ialah :-



    saya takde ciri pilihan hati awak


    *saya x sopan santun

    *saya ngada-ngada

    *saya x pandai masak macam mak awak masak

    *saya x pandai nak jaga hati orang tua

    *saya x cantik macam peminat awak yg lain

    *saye slalu bg masalah kat awak

    *saye slalu bebankan kpale otak awak

    *saya slalu habis kan mase awak

    *saye slalu kacau ketenangan hidup awak



    pendek kata semua yg negatif di mata awak ade pade saye la..tapi panjang x kata pape plak...


    awak on takde ciri pilihan hati saya la

    *awak x paham hati saya

    *awak x amik berat pasal saya

    *awak jarang nak support saya

    *awak slalu sakitkan aty saye

    *awak x jarang nak berkorban untuk saye

    *awak macam mainkan aty saye je

    *awak slalu wat saye nangis

    *awak x romantik

    *awak x rase nak dengar suare saye bile saye kol awak


    pendek kata semua yg saya na

    k xde kat awak la


    awak ingat x yg kita ade banyak persamaan , maybe persamaan kita tuh yg buat kita x dapat bersatu kot..tapi x pe...mungkin xde jodoh kita utk bersatu..thnx sebab awak teman saya bila saye perlukan awak , awak banyak habis kan mase awak utk saye , awak pinjam te

    linga dan hati awak pada saye...awak benarkan saye mencintai n menyayangi awak..saye bahagia dapat kenal awak..betul...x tipu pun..caye lah awak...sebenarnya saye nak mintak putu dengan awak...eh kita bukan kapel pon kan..hurmm saye nak mintak izin awak utk buang hati awak dalam hati saye..sory , saye da x sanggup nak harungi semua nie..tapi saye x reti nak padam name awak yg dah permanant terukir di hati saye..nape ek???ntah la awak..tapi saya redo kalo awak nak mintak saye tinggalkan awak...insyallah saye nak bahagia kan awak je..eh tadi mase saye kol awak kate awak xde mood..xde mood sebab saye slalu kol awak kew?awak mcm perli saye jerk tadi..huh x pe la , pas nie saye x nak kol awak dah...eee majuk la..


    saje jerk overpose pic nie...huhu...




dunia fantasi ini milik kyla

No comments: